Четвер, 21.09.2017, 08:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [9]
Педагогічна майстерність викладача [11]
Поради викладачу профтехучилища
Педагогічна майстерність майстра в/н [10]
Поради для майстрів професійно-практичної підготовки ПТУ
Цікава інформація [14]
Новини освіти, інноваційні технології навчання за кордоном
Поради випускнку профтехучилища [4]
Поради випускнку профтехучилища, як збудувати свою кар'єру
Накази і листи МОН України [7]
Накази і листи МОН україни стосовно діяльності профтехосвіти
Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Г.Б. Рекунович. Підвищення якості навчання

Підвищення якості навчання, на уроках спец. предметів, шляхом впровадження сучасних методів навчання на базі інформаційних технологій

Інформаційні технології

За останні роки відбулася корінна зміна ролі і місця персональних комп'ютерів і інформаційних технологій в житті суспільства. Як показує практика, без нових інформаційних технологій вже неможливо представити сучасне життя. Тому сьогодні, як ніколи раніше, важливий перехід на якісно новий рівень в підходах до використання комп'ютерної техніки і інформаційних технологій у всіх областях діяльності.

Інформаційні технології як один з компонентів системи навчання дозволяють абсолютно по-новому організувати процес навчання, в якому учень стає активним і рівноправним учасником освітнього процесу. Ці технології дають можливість індивідуалізувати процес навчання, організовувати самостійну роботу на уроці і вдома, активізувати пізнавальну діяльність учнів. Завдяки цім технологіям підвищується темп уроку, збільшується об'єм самостійної роботи, активізується процес навчання. Уроки з комп'ютерною і мультимедійною підтримкою не відміняють традиційних форм навчання, але допомагають різноманітити форми роботи, заощаджувати на уроці час і використовувати в більшому обсязі інформаційний матеріал.

У зв'язку з цим в Ковельському професійно-технічному училищі створюються всі умови для того, щоб активно використовувати засоби інформаційних комп’ютерних технологій на будь-яких уроках. Більшість педагогів мають в кабінетах ноутбуки, підключені до мережі Інтернет безпровідним способом та стаціонарні або пересувні екрани. Обладнаний спеціальний кабінет з підключеними до мережі Інтернет комп'ютерами, на яких встановлені повчальні програми по предметах. Є конференц-зал з великим екраном, де можна проводити уроки з показом презентацій. Велику увагу адміністрація училища приділяє навчанню педагогів комп'ютерним технологіям і методичній підтримці вчителів в області використання інформаційно-комп'ютерних технологій. У училищі постійно проводяться курси по підвищенню комп'ютерної письменності вчителів. Все це сприяє створенню нової моделі навчання побудованої на основі інформаційних технологій, реалізовує принципи особово-орієнтованого навчання.

На уроках спецтехнології ми використовуємо навчальні програми, в яких теоретичні матеріали представлені у вигляді таблиць, схем, алгоритмів (інформація подається із застосуванням кольору, звуку, ефекту мерехтіння, графіки),  різнорівневі інтерактивні завдання, навчальні і контрольні тести.

В кабінеті спецтехнології токарів успішно проводиться робота на комп'ютерному тренажері де по кожній темі є декілька варіантів завдань, виконуючи які учень може знайти підказку, повторити правило, отримати незалежну оцінку своїх знань.

Комп'ютерні технології надають широкі можливості для розвитку творчого потенціалу учнів що навчаються на уроках спецтехнології.

До речі, використання мультимедійного проектора дозволяє ефективніше працювати над текстом (це і наочно, і естетично, і економить час). Завдання з подальшою перевіркою активізують увагу учнів. Учні самостійно виконують завдання, при перевірці пояснюють свій вибір потім на слайді з'являються правильні відповіді.

Таким чином, використання ІКТ на уроках не тільки якісно покращує викладання предмету, але і допомагає створити продуктивнішу атмосферу на уроці. Учні інакше підходять до оцінки виникаючих проблем, до організації своєї діяльності, підвищується зацікавленість учнів в матеріалі, що вивчається. Впровадження сучасних методів навчання надає можливість для самореалізації і всіх учасників освітнього процесу, що в цілому підвищує ефективність навчання. 

Інноваційний досвід

Категорія: Мої статті | Додав: rekun88 (24.02.2011) | Автор: Г.Б. Рекунович
Переглядів: 549 | Рейтинг: 2.0/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: