Субота, 18.11.2017, 11:10
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [10]
Педагогічна майстерність викладача [11]
Поради викладачу профтехучилища
Педагогічна майстерність майстра в/н [10]
Поради для майстрів професійно-практичної підготовки ПТУ
Цікава інформація [14]
Новини освіти, інноваційні технології навчання за кордоном
Поради випускнку профтехучилища [4]
Поради випускнку профтехучилища, як збудувати свою кар'єру
Накази і листи МОН України [8]
Накази і листи МОН україни стосовно діяльності профтехосвіти
Офіційні сайти


Rf,sytn vsyscnhsd


Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогічна майстерність викладача

Г. Рекунович. Методика створення портфоліо

Методика створення портфоліо

Портфоліо


1. ПОРТФОЛІО – це спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень за певний проміжок часу.

2. МЕТА ПОРТФОЛІО
Накопичення досягнень, відслідковування професійного прогресу, представлення діяльності і професійного розвитку за окремий проміжок часу, допомога в атестації та при участі в конкурсах професійної майстерності. 

3. ЗАВДАННЯ ПОРТФОЛІО: 
•    проаналізувати і узагальнити свою роботу; 
•    відобразити динаміку свого професійного росту; 
•    представити досвід своєї роботи найбільш повно і ефективно.

4. ФУНКЦІЇ ПОРТФОЛІО: 
• діагностична - фіксує зміни за певний проміжок часу; 
• змістовна - розкриває спектр виконуваних робіт;
• розвиваюча - забезпечує безперервний процес освіти і самоосвіти; 
• мотиваційна - відзначає результати діяльності; 
• рейтингова - дозволяє виявити кількісні і якісні індивідуальні досягнення.

5. Практичне значення портфоліо: 
•    атестація в майбутньому; 
•     систематизація діяльності власника портфоліо; 
•     фактор, який стимулює професійний розвиток; 
•     відстеження ефективності власного викладання, проводячи самооцінку своєї педагогічної діяльності; 
•     план реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької діяльності.

6. МОДЕЛІ ПОРТФОЛІО: 

6.1.Портфель досягнень (для себе і для інших) 
Мета створення: оцінити прогрес в дослідницькій, професійній і творчій діяльності; 
6.2. Портфель-самооцінка (для себе) 
Мета створення: показати прогрес чи регрес в якихось видах чи окремих аспектах професійної діяльності. 
6.3. Портфель-звіт (для інших) 
Мета створення: показати успішність і доказати прогрес дослідницької, професійної і творчої діяльності

7. ТИПИ ПОРТФОЛІО: 

7.1. Портфоліо документів – дипломи, грамоти, посвідчення, свідоцтва, довідки, сертифікати, документи про участь в конкурсах. 
7.2. Портфоліо робіт – конкурсні роботи, творчі проекти, дослідницькі роботи, плани, друковані матеріали, власні методичні розробки, тексти виступів на семінарах, методичних радах, сценарії різних масових заходів, відеозаписи, фотоальбоми різних заходів, друковані роботи, авторські освітні програми. 
7.3.Портфоліо відгуків – це характеристики ставлення до різних видів діяльності. В ньому дається письмовий аналіз ставлення до вашої діяльності та її результатів (рецензії, відгуки, резюме і т.д.)

8. ВИДИ ПОРТФОЛІО: 

8.1. Особистий можна назвати професійним портретом. Розповідає про особистість працівника. Виконують у формі резюме. Можна включити в особистий портфоліо свої роздуми у формі ессе, а також результати професійного моніторінгу. 
8.2. Тематичний портфоліо має зміст роботи, якщо ви постійно і цілеспрямовано займаєтесь певною темою.
 Може включати: 
• план (структуру, схему) занять чи розробку теми; 
• пояснювальну записку з інформацією про автора, про форму представлення матеріалів і т.д.; 
• обґрунтування теми, своє бачення даної теми, яких результатів очікуєте; 
• програму курсу (плани, розробки занять); 
• роботи студентів; 
• самоаналіз проведеної роботи; 
• підведення підсумків, визначення перспектив.

9. СТРУКТУРА ПОРТФОЛІО: 

Розділ 1. Спільні відомості про викладача. Матеріали, що відображають досягнення викладача в різних областях: 
•    прізвище, ім'я, по батькові, рік народження; 
•    освіта; 
•    трудовий і педагогічний стаж роботи в даному навчальному закладі; 
•    підвищення кваліфікації ; 
•    копії документів, підтверджуючих наявність вчених і почесних звань і ступенів; 
•    найбільш значимі урядові винагороди, грамоти, листи подяки; 
•     дипломи різних конкурсів; інші документи на розсуд викладача.  

 Розділ 2. Результати педагогічної діяльності 
• Матеріали про результати освоєння студентами навчальних програм і сформованості у них ключових компетентностей з дисципліни (предмету), що викладається; 
• Матеріали даного розділу повинні давати уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності викладача за певний період.

 Розділ 3. Науково-методична діяльність 
Методичні матеріали, що свідчать про професіоналізм педагога: 
•    використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі, технологій навчання студентів з особливими потребами; 
•    робота в методичному об'єднанні, в цикловій комісії, співпраця з вузами та іншими установами; 
•     участь в професійних і творчих педагогічних конкурсах; 
•    участь в методичних і предметних тижнях; 
•    організація і проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів і т. п.; 
•     проведення наукових досліджень; 
•    розробка авторських програм; 
•     підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті; 
•     написання рукописів кандидатської або докторської дисертації; 
•     інші документи.

 

Розділ 4. Позаурочна діяльність Розділ містить документи: 
• список творчих робіт, рефератів навчально- дослідницьких робіт, проектів, виконаних студентами 
• список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін.; 
• сценарії виховних заходів, фотографії і диски із записом проведених заходів (виставки, наочні екскурсії, КВК, брейн-ринги іт. п.); 
• програми роботи гуртки і факультативів; 
• інші документи.

 Розділ 5. Навчально-матеріальна база 
У цьому розділі поміщається виписка з паспорту навчального кабінету (за його наявності): 
•    список словників та іншої довідкової літератури по дисциплінам (предметах); 
•     список наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін.); 
•     наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор та ін.); 
•     наявність комп'ютера та комп'ютерних засобів навчання (програми віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні підручники і т. п.); 
•     аудіо і відеопосібники; 
•    наявність дидактичного матеріалу, збірок завдань, вправ, прикладів рефератів і творів та ін.; 
•     інші документи за бажанням викладача.

 

 З метою підготовки до атестації викладачу пропонується ведення портфоліо за наступною структурою 

І. Характеристика професійної діяльності викладача 
II. Характеристика якості освіти 
ІІІ. Творчі матеріали

Презентація: портфоліо викладача:

Опрацював Г. Рекунович

 

Категорія: Педагогічна майстерність викладача | Додав: rekun88 (28.02.2016) | Автор: Геннадій
Переглядів: 161 | Теги: Ковельське ПТУ | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: