Четвер, 21.09.2017, 08:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [9]
Педагогічна майстерність викладача [11]
Поради викладачу профтехучилища
Педагогічна майстерність майстра в/н [10]
Поради для майстрів професійно-практичної підготовки ПТУ
Цікава інформація [14]
Новини освіти, інноваційні технології навчання за кордоном
Поради випускнку профтехучилища [4]
Поради випускнку профтехучилища, як збудувати свою кар'єру
Накази і листи МОН України [7]
Накази і листи МОН україни стосовно діяльності профтехосвіти
Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогічна майстерність викладача

Г.Б.Рекунович. Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі

Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі

компьерные технологии

Можна рекомендувати наступні основні методичні особливості організації навчання сучасного учня.

1) уроки із застосуванням мультимедійних презентацій проводяться в комп'ютерних класах з використанням мультимедійних проекторів, резидентних довідників, автоматизованих повчальних систем, відеозаписів роботи різних програм і т.д.;

2) на практичних заняттях за кожним учнем повинен бути закріплений окремий комп'ютер, на якому доцільно створити його особисту тему, названу шифром групи і прізвищем учня;

3) повинні використовуватися індивідуальний підхід, що включає широке використання індивідуалізованих навчальних програм, банк багаторівневих завдань (на практичні заняття і лабораторні роботи);

4) доцільно проводити значну частину занять у формі ділових ігор; завдання повинні видаватися реальні життєві багатоваріантні і непоставлені завдання, особливо ті, з якими випускники зустрічатимуться в професійній діяльності;

7) повинен широко використовуватися метод проектів, в рамках якого необхідно дотримуватися принципу послідовності і спадкоємності; це означає, що одне глобальне завдання повиннен послідовно виконуватися у всіх практичних (лабораторних) і розрахунково-графічних роботах, доповнюватися і розширюватися, утілюючись в струнку завершену систему;

8) повинна бути передбачена можливість паралельного і концентричного вивчення основних розділів програми; це дозволяє учням, що навчаються у міру засвоєння курсу отримувати все більш глибокі знання по кожному з розділів, не втрачаючи при цьому цілісності викладу всього матеріалу;

9) необхідно спиратися на наступні взаємопов'язані принципи: мотивації пізнання; різностороннього сприйняття; "пронизливого" системно-інформаційного аналізу;

10) слід ширше використовувати проблемний метод навчання, передбачати розробку учнями реальних програм (документів, таблиць, баз даних), які можуть бути використані в процесі навчання.

Застосування мультимедійних технологій в освіті володіють наступними достоїнствами в порівнянні з традиційним навчанням:

• дає можливість використання кольорової графіки, анімації, звукового супроводу, гіпертексту;

• дає можливість постійного оновлення;

• має невеликі витрати на публікацію і розмноження;

• дає можливість розміщення інтерактивних вебелементів, наприклад, тестів або робочого зошита;

• дає можливість копіювання і перенесення частин матеріалу для цитування;

• дає можливість нелінійності проходження матеріалу завдяки безлічі гіперпосилань;

• встановлює гіперзв'язок з додатковою літературою в електронних бібліотеках або освітніх сайтах;

 

Досвід використання мультимедійних технологій показує, що:

• різко підвищується інтерес учнів до роботи і їх активність;

• розвивається алгоритмічний стиль мислення, формується уміння ухвалювати оптимальні рішення, діяти варіативно;

• викладач звільняється від маси рутинної роботи, надається можливість творчої діяльності на підставі отриманих результатів.

Категорія: Педагогічна майстерність викладача | Додав: rekun88 (25.02.2011) | Автор: Рекунович Г.Б.
Переглядів: 615 | Рейтинг: 2.2/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: