Четвер, 21.09.2017, 08:14
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [9]
Педагогічна майстерність викладача [11]
Поради викладачу профтехучилища
Педагогічна майстерність майстра в/н [10]
Поради для майстрів професійно-практичної підготовки ПТУ
Цікава інформація [14]
Новини освіти, інноваційні технології навчання за кордоном
Поради випускнку профтехучилища [4]
Поради випускнку профтехучилища, як збудувати свою кар'єру
Накази і листи МОН України [7]
Накази і листи МОН україни стосовно діяльності профтехосвіти
Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогічна майстерність майстра в/н

Г. Рекунович. Колективна творчість педагогів

Колективна творчість педагогів профтехучилища

колективна творчість

         Педагогічний колектив – це творча співдружність однодумців, в якій кожен робить свій індивідуальний внесок у колективну творчість, кожен збагачується духовно завдяки творчості колективу, і в той же час духовно збагачує своїх товаришів.

В.О.Сухомлинський вважав педагогічний колектив спадкоємцем та хранителем духовних цінностей, який живе вічно – стільки, скільки живе школа. Він називав його колективом однодумців, об’єднаних єдиною педагогічною ідеєю. Педагогічна ідея, писав він, - це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в шкільному житті - колективна дослідницька робота". Бо творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності.

Колективна творчість організовується й підтримується адміністрацією і, перш за все, директором навчального закладу. Мистецтво керівництва навчальним закладом в тому й полягає, щоб усі його працівники об’єднували єдині педагогічні переконання, щоб індивідуальна творчість – а без неї немислимий творчий колектив, – образно кажучи, текла невичерпними струмками в єдиний потік колективної майстерності, колективного досвіду, колективного піклування про знання учнів. Передавання інтересу до визначеної проблеми з навчально-виховної роботи і є, за твердим переконанням видатного педагога, найголовніше в керівництві закладом освіти.

На його думку, адміністрація закладу покликана бути посередником між педагогічною наукою та практикою. В.О. Сухомлинський вбачає три джерела в керівництві творчою працею педагогічного колективу: науку, майстерність, мистецтво.

Майстерність колективу – це педагогічні ідеї, але ідеї без конкретних справ перетворюються на пустоцвіт. Щоб ідея перейшла з практики одного закладу в практику іншого, потрібна індивідуальна творчість, що ґрунтується на колективних переконаннях. Багаторічний досвід переконує, що самою суттю педагогічної творчості є думка, задум, ідея, пов’язана з тисячами повсякденних явищ.

 На думку В.О. Сухомлинського гармонійного, всебічного розвитку, освіченості, духовного багатства, моральної чистоти – усього цього людина досягає за умов, коли поряд з інтелектуальною, моральною, естетичною культурою вона досягає високого ступеня культури праці, трудової творчості.

Гармонійне злиття цих двох функцій педагогічної праці, вміння думати про різні речі й аналізувати складний процес навчання з різних боків – це одна з тих найтонших сфер педагогічної майстерності, проникнення в які, за глибоким переконанням видатного педагога, дає нам щастя творчості.

 Методична робота - це цілісна система взаємопов'язаних дій і заходів яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досві­ду й конкретному аналізі діяльності педагогів та спрямована на всебічне підвищення професійної майстернос­ті кожного педагогічного працівника, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педа­гогічного колективу закладу, досягнен­ня оптимальних результатів освіти, виховання й розвитку майбутнього громадянина.

Розвиток колективної творчості викладача спец. дисциплін  Цехоша Леонтія Петровича

У своїй роботі викладач Цехош Л.П. використовує технологію групової організації навчальної діяльності. Організація колективної та групової діяльності дозволяє вирішити питання особистісно-зорієнтованої освіти на уроках професійно теоретичної підготовки будівельників. 

Леонтій Петрович формує творчу особистість учня засобами технічної творчості, шляхом розв’язання різноманітних творчих завдань на уроці; розвиває технічну культуру учнів, формує уміння самостійно виконувати завдання за будівельним фахом.  

Методична система викладача щодо організації колективної та індивідуальної творчої діяльності учнів на уроках професійно теоретичної підготовки чітко прослідковується на кожному уроці.  

Доцільним вважає викладач організацію колективної творчої діяльності під час вивчення оглядових тем, що дозволяє створити в учнів цілісне уявлення будівельну галузь, напрям сучасного будівництва, широко залучає учнів до пошукової роботи, до процесу підготовки уроку.

 Індивідуальна самостійна робота учнів здійснюється на репродуктивному ( дії за зразком, відтворення матеріалу підручника, відповіді на питання підручника, робота за схемами), продуктивному (систематизація навчального матеріалу, складання порівняльних таблиць, проведення досліджень під керівництвом викладача, створення інформаційних проектів) та творчому рівнях (розв’язання нестандартних задач, створення дослідницьких проектів та презентацій, робота за індивідуальними творчими планами).

Запровадження технології групової організації навчальної діяльності учнів поліпшує якість навчально-виховного процесу, докорінно змінює позицію учня: із пасивного об'єкта впливу вчителя він перетворюється в активного суб'єкта особистого навчання. В учня формуються навички самоконтролю, виховується почуття обов'язку й відповідальності, задовольняється природна потреба у спілкуванні. Колективна діяльність вчить висловлювати особисту думку та рахуватися з думкою товаришів.


Рекунович Г. Б., директор училища.

Категорія: Педагогічна майстерність майстра в/н | Додав: rekun88 (20.04.2013) | Автор: Рекунович
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 3.0/7
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: