Четвер, 21.09.2017, 08:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [9]
Педагогічна майстерність викладача [11]
Поради викладачу профтехучилища
Педагогічна майстерність майстра в/н [10]
Поради для майстрів професійно-практичної підготовки ПТУ
Цікава інформація [14]
Новини освіти, інноваційні технології навчання за кордоном
Поради випускнку профтехучилища [4]
Поради випускнку профтехучилища, як збудувати свою кар'єру
Накази і листи МОН України [7]
Накази і листи МОН україни стосовно діяльності профтехосвіти
Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Накази і листи МОН України

Організація атестації

Організація атестації  педагогічних працівників

Методичні рекомендації щодо організації проведення атестації педагогічних працівників згідно з новим Положенням

Відповідно до Закону України «Про освіту» педагогічні працівники підлягають атестації, за результатами якої визначається їх відповідність займаній посаді, рівень кваліфікації, встанов­люється кваліфікаційна категорія, присвоюється педагогічне звання.

Атестація — це комплексне оцінювання професійної діяльності вчителя, визначення його відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації.

Порядок і терміни організації атестації мають відповідати такій схемі:

Вересень.

До 20 вересня - наказ про створення атестаційної комісії у поточному навчальному році.

Склад АК - не менше 7 осіб.

1-ше засідання атестаційної комісії.

Питання до розгляду:

розподіл функціональних обов"язків між членами атестаційної комісії;

складання графіку засідань атестаційної комісії;

розроблення плану роботи атестаційної комісії;

організаційні умови атестації.

Жовтень.

До 10 жовтня:

Прийом атестаційною комісією заяв відпедагічних працівників а проходження позачергової атестації.

Клопотання адміністарції закладу про позачергову атестацію педагогічних працівників, які знизили рівень роботи.

Подання до Ак ІІ рівня списків педпрацівників, які претендують на встановлення (підтведження) вищої КК, педагогічних звань.

Подання до Ак ІІ рівня списків педпрацівників, які підлягають атестації, від керівників закдладів із кількістю педпрацівників менше 15.

Наказ про атестацію педагогічних працівників.

З 10.10 до 20.10 - 2-ге засідання атестаційної комісії.

Питання до розгляду:

розгляд документів, поданих атестаційній комісії;

співбесіда з педагогічними працівниками щодо складання індивідуального плану підготовки і проходження атестації, умов атестації;

затведження списків педагогічних працівників, які атестуються;

затведженя графіку роботи АК;

прийняття рішення щодо перенесення строку чергової атестації;

ознайомлення педпрацівників під підпис із графіком роботи атестації.

Листопад - березень.

До 1 березня:

Керівник подає до АК характеристику діяльності педагогічного працівника за міжатестаційний період та карту обліку його професійної діяльності.

Педагогічний працівник не пізніш як за 1 днів до проведення атестації ознайомлюється з характеристикою під підпис (п.3.4 Типового положення).

До 15 березня:

Вивчення професійної діяльності педагогічних працівників:

оцінювання діяльності педагога адміністрацією закладу;

вивчення педагогічної діяльності осіб, які атестуються, шляхом відвідування уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предметів;

оцінювання діяльності педагога колективом (педагогічною радою) закладу або установи;

оцінювання діяльності педагога учнями (вихованцями), батьками;

оцінювання дільності педагога методичними об"єднаннями;

аналіз карти обліку професійної діяльності педагогічного працвника, який атестуєтьяся.

2. 3- тє засідання АК з розгляду результатів вивчення педагогічної діяльності.

3. Оформлення атестаційних литсів педагогічних працівників, що атестуються.

Квітень

До 1 квітня - 4-те засідання атестаційної комісії.

Питання до розгляду:

матеріали з питань атестації педагогічних працівників;

прийняття рішень (у межах своєї компетенції) про відповідність педагогічних працівників займаним посадам, встановлення (підтведження) кваліфікаційних категорій, присвоєння (підтведження) педагогічних звань;

оформлення атестаційних листів;

оформлення книги протоколів засідань атестаційної комісії (п.3.7 типового положення: "Книга протоколів засідань АК повинна бути прошнурована, пронумерована і засвідчена підписом керівника закладу та скріплена печаткою");

ознайомлення педагогічних працівників з атестаційним листом під підпис;

видача атестаційних листів не пізніше, ніж через три дні після останнього засідання АК.

Основні умови, на які директорові слід звернутиувагупедагогічногоколективу

Установлення другої категорії, першої й вищої кваліфікаційних категорій, педагогічних звань можливе за умови наявності у педагогіч­ного працівника повної вищої освіти. Згідно зі статтею ЗО Закону України «Про освіту» для цих педагогічних працівників встановлено освітньо-кваліфікаційні рівні «спеціаліст», «магістр». І спеціаліст, і магістр належать до одного, екві­валентного рівня освіти і кваліфікації фахівця

Усі педагогічні працівники, які мають пе­дагогічне навантаження, атестуються у рівних умовах. Тому винятки немає не тільки для дирек­тора, його заступників, інспекторів органів освіти, методистів районних (міських) методичних кабі­нетів (центрів), інших керівників, що працюють як учителі, вихователі, а й для педагогів-пенсіонерів, прийнятих для виконання педагогічної роботи на певний обмежений термін. Так само це стосується і їхнього обов'язку проходити курси підвищення кваліфікації у повному обсязі

Обов'язковим для всіх педагогічних праців­ників є підвищення кваліфпсації, яке передує ате­стації, з усіх предметів, які складають педагогічне навантаження. Тому кожен педагог повинен подати завірену копію кваліфікаційного посвідчення із зазначенням відповідності ріїшя теоретичної підготовки за дипломом про вищу освіту другій, першій або вищій кваліфікаційним категоріям (для педагогів із повною вищою педагогічною освітою).Як кваліфікаційне посвідчення атестаційними комісіями можуть бути прийняті такі документи, видані акредитованими вищими навчальними закладами III і IV рівнів: диплом спеціаліста про перепідготовку, диплом спеціаліста, магістра, атестат доцента, професора. Упродовж п'яти років від дня їх видачі атеста-ційна комісія враховує наявність цих документів, що засвідчують зростання кваліфікації педагогіч­ного працівника. Надалі підвищення кваліфікації здійснюється у встановленому порядку.

Директор навчально-виховного закладу очолює атестаційну комісію за посадою. Для контролю за результатами її діяльності, зокрема за своєчасним виконанням атестаційних дій, щороку слід перевіряти наявність і якість скла­дання обов'язкових документів, передбачених чинним Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, зокрема наказу по школі про створення атестаційної комісії.

Категорія: Накази і листи МОН України | Додав: rekun88 (15.11.2013)
Переглядів: 391 | Рейтинг: 2.7/7
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: