Четвер, 21.09.2017, 08:10
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Програма розвитку на 2013 – 2015 роки

3.0 Фінансовий  аналіз

            ДПТНЗ «Ковельське професійно-технічне училище» є навчальним закладом державної власності.

         Порядок фінансування та матеріально-технічне забезпечення училища  визначаються Законами України „Про освіту”, „Про професійно-технічну освіту”, „Про загальну середню освіту” та іншими нормативними законодавчими актами України.

         Фінансування професійно-технічної підготовки робітників, соціальний захист учнів, слухачів та педагогічних працівників в училищі у межах обсягів державного замовлення, здійснюється на нормативній основі за рахунок коштів державного бюджету України.


                4.0 Аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз


При розробці та написанні даного перспективного плану розвитку проаналізовані сильні та слабкі сторони училища; можливість виникнення кількох критичних ситуацій, що можуть негативно позначитись на нашій діяльності.

Сильні сторони Слабкі сторони

Режим установи виконання покарань
Сучасна матеріально-технічна база
Стабільний кваліфікований колектив
Програмна відповідність змісту освіти  і вимогам  ринку праці

Роботодавець  забезпечує проходження виробничой практики

Впровадження комп’ютерних технологій

Наявність різних видів підготовки

Можливість отримати професійно-технічну освіту безкоштовно

Врахування у навчальному процесі індивідуальних особливостей учнів

Достатня кількість  техніки, обладнання для відпрацювання практичних вмінь і навичок

Навчання за кабінетною системою з використанням технічних засобів навчання

Довготривала процедура ліцензування нових професій;


Несвоєчасне оновлення навчальної та матеріальної бази;


Поточне обслуговування та поточне обладнання;


Велика потреба у майстрах виробничого навчання;


Виконання схеми  переміщення на робочому місці на підприємстві;


Недостатній рівень заробітної плати педагогічного персоналу;


Відсутність навчальних комп’ютерних програм по застосуванню інноваційних технологій



Аналіз можливостей та ризиків училища


Можливості Загрози

Зріст попиту на висококваліфікованих робітників.

Гарантована можливість працевлаштування   після закінчення навчання.

Використання новітніх технологій навчання.

Імідж навчального закладу.

Після кризовий розвиток будівельної галузі.

Стабільний ріст парку легкових автомобілів.

Стабільність фінансування .

Демографічна криза.

Затримка економічного                            розвитку України  в стадії кризи  та депресії.

Низька популярність робітничих професій.

Загальний спад моральних цінностей у суспільстві, що погіршує якість загальної культури учнів.

Нестабільна політична ситуація в країні.

Відсутність фінансування на оновлення матеріально-технічної бази.

Слабка загальноосвітня підготовка випускників шкіл



5.0.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ТА ЦІЛІ



Пріоритетний напрям Пріоритетні цілі Завдання
1.Матеріально-технічна база

1.1. Оснастити кабінети спецтехнології та майстерні сучасним комп’ютерним обладнанням.

1.2. Доукомплектувати майстерню з ремонту автомобілів.

1.3 Провести поточний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу училища.

1.4.Провести ревізію системи опалення навчально-виробничих майстерень.

1.5. Обладнати навчальну базу за новою професією.

 

1.1.1. Придбати для кабінетів спецтехнології комп’ютери та мультимедійні установки.

1.2.2. Придбати електричні паяльники/

1.3.3. Придбати руберойд, бітум, розчинник.

1.5.5 . Виготовити навчальні стенди.

1.5.6. Придбати електричний столярний інструмент.

1.5.7. Переобладнати столярні верстаки.

1.5.8. Встановити в майстерню настільний свердлильний верстат.

1.5.9. Встановити універсальний деревообробний верстат.

2.Адміністративний напрям.


2.1.  Отримати ліцензію з професії верстатник деревообробних верстатів.

2.1.1. Підготувати документацію для проходження експертизи.

2.1.2. Провести експертизу навчальної бази для отримання ліцензії.

3. Навчальні плани.


3.1. Отримати ліцензію на підготовку кваліфікованих робітників з професії верстатник деревообробних верстатів. 3.1.1. розробити навчальні плани і програми відповідно до Державного стандарту.
4. Викладання

4.1. Забезпечити 100% початковий рівень володіння MS Word, MS PowerPoint, Internet, e-mail всіма педпрацівниками, працівниками бухгалтерії

4.2. Впровадити використання сучасних мультимедійних технологій у навчальному процесі.

4.3. .  Впроваджувати інноваційні технології в процес підготовки кваліфікованих робітників;

4.4. Впроваджувати використання електронних засобів навчання за всіма професіями;

4.5. Підвищити рівень якості виробничої практики.

4.1.1. Организувати навчання.

4.1.2. Придбати мультимедійний проектор.
5. Людські ресурси

5.1.Забезпечити проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками згідно плану на 2012-2013 р.р.

5.2. Забезпечити 100% стажування на виробництві майстрів виробничого навчання та викладачів спецпредметів.

5.1.1.Укласти договір з Донецьким навчальним центром.

5.2.1.Укласти угоди з сучасними підприємствами області про проходження педагогічними працівниками стажування на сучасному обладнанні.