Субота, 18.11.2017, 11:19
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Офіційні сайти


Rf,sytn vsyscnhsd


Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Цехош Л.П. Педагогічний досвід м/в Цехоша Л.П.

 Особливе місце в системі виправлення і перевиховання малолітніх засуджених в Ковельській виховній колонії займає їх професійно-технічне навчання , яке покликане розбудити в них зацікавлення професією , надати робочі навики, підготовити з них кваліфікованих робітників для сучасного виробництва.

Для здійснення професійно-технічного навчання засуджених в Ковельській виховній колонії функціунує Державний професійно-технічний навчальний заклад «Ковельське професійно-технічне училище», яке готує робітників з числа неповнолітніх засуджених по спеціальності: штукатур, маляр; токар , фрезерувальник; слюсар з механоскладальних робіт , свердлувальник; взуттєвик з ремонту взуття; пекар; слюсар по ремонту автомобілів.  Читати далі >>> Перевиховуємо навчаючи професії....

Конкурс штукатурів Як зробити навчальний процес цікавим, пізнавальним, творчим і професійним? Ця проблема, повинна, бути вирішена майстром виробничого навчання. Для цього необхідно включати в процес навчання сучасні форми і методи навчання. 

Не залежно від того, яким методом проводиться урок, майстер повинен завжди організовувати і направляти навчальну діяльність так, щоб розвивати професійну майстерність учнів, щоб вміння і навички сформувалися швидко і якісно.


 У кінцевому рахунку, проблемний урок забезпечує потрійний ефект: більш якісне засвоєння знань, розвиток інтелекту і творчих здібностей, виховання активної особистості.

Проблемний урок забезпечує творче засвоєння нового знання. Це означає, що учень проходить чотири ланки наукової творчості: постановку проблеми та пошук рішення - на етапі введення знань;

Прийняття  рішення і реалізацію продукту - на етапі відтворення знань. При цьому на відміну від наукової творчості, учень формує навчальну проблему, відкриває суб'єктивно нові  знання і виражає їх в простих формах.

Читати далі >>> Досвід роботи викладача спецдисциплін  Цехоша Л.П.