Четвер, 21.09.2017, 08:10
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Офіційні сайти



Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

Камінський Є.А. Педагогічний досвід

 Дзвенить дзвінок, викладач бере  класний журнал і йде на урок. Урок - справа серйозна. Він вимагає не тільки наукового підходу, але й творчого пошуку. А пошук – це обов’язок  вчителя. Так, учительська робота не з простих, так як вчитель не може працювати «від сих до сих». В деякій мірі  учням теж часом буває нелегко: учням профтехучилища  не тільки потрібно придбати знання, уміння і навички, але і стати особистостями.

Тому вчителі покликані не тільки відкрити дітям двері у навчальний заклад, а й повинні допомогти учням самореалізуватися в сучасному суспільстві, повинні знайти прийоми, які дозволять знайти кожному свій шлях, щоб свобода думки вилилася в свободу творчості і свободу особистості.

Читати далі >>> Особистісно - орієнтоване навчання...

----------------------------------------------

Педагогічна праця - це особливий вид висококваліфікованої розумової діяльності творчого характеру, відрізняється високим ступенем напруги.

Загальні і специфічні особливості методичної роботи педагога досліджувалися в XVII - початку XX вв. П.Ф.Каптеревым, Я.А. Коменским, И.Г. Песталоцци, К.Д. Ушинским, С.Т. Шацким та ін., які завдання методичної роботи бачили в створенні методів і методик на основі знання предмета і з урахуванням вікових особливостей дітей. 

Читати далі.... Методична діяльність викладача професійно-теоретичної підготовки



 Участь в колективних формах методичної роботи

До колективних форм методичної роботи відносяться: педагогічна рада училища, методичні комісії, методичні наради,  семінари, школи передового досвіду, педагогічні читання. На педраді я звітувався про проведену роботу по комп’ютерному забезпеченню предметів, що я викладаю.

На засіданні метод комісії була обговорена моя доповідь «Методика використання мультимедіа на уроках», яка була рекомендована для педчитань.

Читати далі >>> Працюю над підвищенням методичного рівня...




Зразки навчально-методичного забезпечення уроків, продовження статті «Працюю над підвищенням методичного рівня».

"....В даний час наше училище працює над єдиною методичною темою: «Шляхи підвищення активізації розумової діяльності учнів на уроках з професійно-теоретичної і професійно-практичної  підготовки».

У зв’язку із впровадженням державних стандартів професійно-технічної освіти внавчальних закладах, що здійснюють професійне навчання, постало питання про оновленнякомплексно-методичного забезпечення предметів і професій..."

Читати далі >>> Зразки навчально-методичного забезпечення уроків...



Прискорений соціально-економічний розвиток нашої країни пред'являє дедалі нові вимоги до людського чинника у області виробництва, і у сфері освіти, які мають краще готувати молодь до життя і праці.

Оновлення усіх сторін життя суспільства, необхідність виходу на передові рубежі науково-технічного процесу, забезпечення високої ефективності виробництва, найповнішого розвитку творчого потенціалу суспільства – усе це ставить перед загальноосвітньою та професійною школою цілком нові навчальні та виховні завдання. Читати далі >>> Інтенсифікація  процесу навчання