Субота, 18.11.2017, 11:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Ковельське професійно-технічне училище"...

Меню сайту
НОВИНИ

Конкурс професійної майстерності серед учнів ДПТНЗ «Ковельське ПТУ» з професії слюсар з механоскладальних робіт    

Конкурс

*****

Конкурс фахової майстерності Переможці конкурсу



*****


Пошук роботи

Форма входу

Офіційні сайти


Rf,sytn vsyscnhsd


Центр_Инноватики
Цікаві статті

Колективна творчість педагогів

Конкурс професійної майстерності

За державним стандартом ПТО

ПОШУК РОБОТИ — ЦЕ ТЯЖКА ПРАЦЯ

Як написати гарне резюме

Як вибрати ВУЗ

Використання мультимедійних технологій

Підвищення якості навчання

Є таке училище

Перевиховуємо, навчаючи професії

ЧИМ СКЛАДНІШЕ ВЧИТЕЛЮ – ТИМ ЛЕГШЕ УЧНЮ.

Професійна майстерність досягається працею.

Порадник

Педагогічна майстерність викладача

Педагогічна майстерність майстра в/н

Цікава інформація

Поради випускнку профтехучилища

Актуальне відео
Свята

Праздники Украины

Погода

Яндекс.Погода

лічильник
html counterсчетчик посетителей сайта
Статистика

ДПТНЗ «Ковельське професійно-технічне училище» на 2013 – 2015 роки

 

№з/п

Код професії

Назва професії

Термін навчання

Контингент учнів

Плановий

обсяг прийому

1

7233.2

Слюсар з механоскладальних робіт, свердлувальник.

1рік

Баз. заг. сер. осв.

50

2

8211.2

Токар, фрезерувальник

1рік

Баз. заг. сер. осв.

30

3

7133.2

7141.2

Штукатур,

маляр

1рік

Баз. заг. сер. осв.

30

4

7442.2

Взуттьовик з ремонту взуття

1рік

Баз. заг. сер. осв.

15

5

7231.2

Слюсар з ремонту автомобілів

1рік

Баз. заг. сер. осв.

30

6

7412.2

Пекар

1рік

Баз. заг. сер. осв.

15

Колектив училища постійно працює над розширенням переліку професій враховуючи бажання, освітній рівень, стан здоров’я засуджених та потреби установи на ринку праці.


Діаграма росту ліцензованих професій


2.2 Аналіз галузі

Найпопулярнішими професіями, які сьогодні користуються попитом на ринку праці, є професії висококваліфікованих робітників: слюсарів, токарів, штукатурів, електрогазозварників, водіїв та інших представників робочих професій. Такі дані надала Державна служба зайнятості України. За даними відомства, на 1 серпня 2012 року кількість вакансій в Держслужбі зайнятості становило 77,5 тис., у тому числі: для робітників - 35,7 тис., для службовців - 29,3 тис. і 12,5 тис. - для осіб, які не потребують спеціальної підготовки.  Професія «Токар» на сьогоднішній день має найбільший попит на ринку праці.

2.3 Маркетинговий аналіз

Результати анкетного опитування абітурієнтів училища на протязі квітня-серпня 2012 року з наступних професій: «Штукатур, маляр», «Токар, фрезерувальник», «Слюсар з ремонту автомобілів. Загальна кількість опитаних абітурієнтів – 78 осіб.


Освітній рівень абітурієнтів:

Переважна більшість абітурієнтів 60% , має базову середню освіту, незавершену базову освіту має 30%, повну середню освіту має 10% абітурієнтів.


Соціальний склад абітурієнтів має наступний вигляд:


Анкетування абітурієнтів показало, що понад 54% опитаних після закінчення училища збираються працювати за спеціальністю і вже мають місце роботи, 24 % планують шукати роботу самостійно; 14 % планують відкрити свою справу, а 8% - навчатимуться далі у ВНЗ:


Результати анкетного опитування роботодавця – Ковельська виховна колонія.

Для створення взаємодії між ланками профтехучилище – виробництво Ковельської ВК, педагогічний колектив училища визначив шляхи соціального партнерства, ключовою частиною якого повинна стати організація спільно з роботодавцем якісного виробничого навчання та практики учнів, стажування та підвищення кваліфікації педагогів в умовах виробництва. Вивчення та аналіз результатів співпраці з підприємством - замовником кадрів здійснюється методами спостереження за виробничим навчанням учнів під час проходження виробничої практики, бесідами з учнями і майстрами в/н, анкетуванням, вивченням навчальної документації, стажуванням педагогічних працівників на підприємстві, за ефективністю професійної підготовки учнів в умовах виробництва.

Роботодавець визначив рівень підготовки випускників училища наступним чином:


Спільною діяльністю навчального закладу з роботодавцями передбачені різні форми співробітництва:

  •  укладення договорів партнерства між училищем і підприємством  замовником кадрів;
  •  забезпечення учнів училища робочими місцями під час проходження виробничого навчання і виробничої практики, які відповідають вимогам кваліфікаційних характеристик;
  •  спільне оновлення змісту професійно-практичної підготовки учнів навчального закладу шляхом модернізації навчальних майстерень, наближення їх до умов виробництва;
  •  спільне формування замовлень на підготовку робітничих кадрів;
  •  проведення семінарів-практикумів представниками підприємств-соціальних партнерів з метою ознайомлення педагогів ліцею з новими технологіями і прогресивними методами праці;

2.4. Навчальний процес.

Училище здійснює підготовку кваліфікованих робітників за денною формою навчання на базі  базової загальної середньої освіти та неповної базової середньої освіти з числа неповнолітніх засуджених, які утримуються в Ковельській виховній колонії. Навчання проводиться за професіями, які визначає училище разом з адміністрацією колонії на основі Державного класифікатора професій ДК 003:2005, виходячи з потреб виробництва колонії та регіону. Всі учні училища навчаються за державним замовленням, яке складає 125 чоловік.

Прийом учнів на навчання проводиться згідно з Правилами прийому до навчального закладу, розробленими на основі Типових правил прийому до професійно-технічних навчальних закладів, з урахуванням вимог Кримінально-виконавчого кодексу України та затверджених директором навчального закладу.

Правилами  прийому передбачені умови та порядок прийому учнів на навчання, терміни навчання з кожної професії, вимоги щодо освітнього рівня вступників, тощо.

Комплектування училища учнями з числа засуджених покладається на директора училища та керівництво виховної колонії. Прийом засуджених до училища здійснюється на підставі їх особистої заяви та з урахуванням медичних і вікових показань до обраної професії.

Зарахування засуджених до училища здійснюється за наказом директора училища згідно рішення комісії виховної колонії з розподілу засуджених по дільницях і відділеннях. Згідно вимог Кримінально-виконавчого кодексу України до училища зараховуються всі новоприбулі засуджені, які пройшли медичне обстеження і признані придатними для оволодіння тієї чи іншої професії. Навчальні групи комплектуються по мірі надходження засуджених в колонію, в основному з першого вересня.

В перспективному плані роботи педагогічного колективу на навчальний рік  окремим розділом планується  профорієнтаційна робота, де передбачаються заходи щодо професійної орієнтації засуджених. Ця робота проводиться в карантинному приміщенні колонії, де засуджені згідно з правилами внутрішнього розпорядку колонії утримуються перші дві неділі після прибуття. Адміністрація і педпрацівники училища   роз’яснюють майбутнім учням правила прийому в училище, значимість та принади тієї чи іншої професії. Про це робляться відповідні записи в щоденнику спостережень за вихованцем, який заводиться вихователями колонії і в якому передбачено спеціальний розділ для записів працівників училища.

Після закінчення виробничої практики на виробництві колонії і проходження державної кваліфікаційної атестації учні училища, які в процесі навчання не були відраховані в зв’язку з достроковим звільненням або переведенням в виправну (для дорослих) колонію наказом по колонії зараховуються робітниками на цьому ж виробництві. Таким чином працевлаштування випускників складає 100%.

Аналіз показує, що з кожним роком зменшуються і ускладнюються якісні показники контингенту новоприбулих учнів.

Сьогодні 87% учнів мають розумові вади (за даними медчастини колонії 30% вихованців колонії  стоять на диспансерному обліку з психічною патологією і ще 30% - це контрольна група схильних до суїциду, членоушкодженню, наркоманії і т.д.), 27% з відсталим розумовим розвитком. З кожним роком збільшується кількість новоприбулих вихованців, які не вміють ні читати, ні писати, ні рахувати.



Опис процедури розгляду показників успішності на педагогічній раді та виробу шляхів їх підвищення.

Система внутрішньоучилищного  контролю з успішності направлена на вивчення стану навчального процесу, аналізу досягнутих результатів для визначення майбутніх завдань. За тривалий час роботи педколективу прийнята традиційна схема контролю, яка набула стабільності та ефективності:

-         контрольні зрізи знань – 2 рази на рік;

-         директорські контрольні роботи – 1 раз на півріччя;

-         вивчення навчально-матеріальної бази училища – 1 раз на рік;

-         перевірка зошитів учнів – 1 раз на місяць;

-         вивчення стану викладання окремих предметів – 1 раз на рік;

-         державна підсумкова атестація – згідно з навчальними планами;

-         виконання пробних кваліфікаційних робіт – за навчальними планами;

-         узагальнюючий контроль в групах – 1 раз на місяць;

-         тематична атестація (згідно календарно-тематичних планів);

Окрім загальноприйнятих форм виміру успішності учнів училища, проводяться також  конкурси професійності майстерності, предметні тижні, які також визначають рівень успішності учнів.

Стан успішності розглядається кожного тижня, щопонеділка на інструктивно-методичній нараді при директорі, а також за графіком тематичних атестацій. Графік знаходиться у методичному кабінеті. Після кожної тематичної атестації методист та заступник директора з навчальної роботи збирає відомості успішності з кожної групи, робить аналіз і оголошує підсумки на педагогічній раді.

Визначаються кращі та гірші групи, розробляються заходи з усунення негативних показників з успішності:

-         впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання за допомогою різних методичних прийомів і засобів;

-         проведення додаткових занять та консультацій;

-         адміністрацією вивчається стиль викладання того предмета, з якого найгірший рівень підготовки;

-         впроваджуються у навчальний процес нові інформаційні технології;

-         удосконалюються механізми різнорівневого контролю знань, умінь, навичок шляхом розробки нових методик викладання спеціальних предметів.

Наприкінці кожного півріччя ( семестру) визначається рівень підготовки з кожного предмета (якість знань - відсоток учнів, які встигають на 7- 9, 10 - 12 балів). Ці дані також розглядається на педрадах (двічі на рік) і визначаються висновки. Після державної підсумкової атестації  та директорських контрольних робіт, всі викладачі роблять аналіз показників успішності, узагальнюють недоліки, помилки учнів і визначають шляхи з їх усунення.

2.5 Управління і організація

З метою забезпечення відповідного рівня управління в училищі розроблені та затверджені наказом директора посадові інструкції усіх працівників. Обов’язки щодо організаційної діяльності і контролю розподілені між директором, його заступником, головним бухгалтером .

Діяльністю училища керує директор, призначений на контрактній основі Міністерством освіти і науки України, у відповідності до Положення «Про порядок призначення та звільнення керівників закладів, що є у державній власності», затвердженого наказом МОіН України № 116 від 27.04.1993 року.

Директор училища:

Здійснює керівництво діяльністю навчального закладу та діє від його імені. Видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження.

Заступник директора з навчально – виробничої роботи:

Керує навчально – виробничою діяльністю навчального закладу. Проводить роботу з підвищення ефективності форм , методів і засобів навчально – виробничого процесу й удосконалення навчально – виробничої бази навчального закладу. Проводить роботу з підвищення кваліфікації інженерно – педагогічного колективу закладу.


Читати продовження  >>>  Програма розвитку на 2013 – 2015 роки